07.06.2020 Notícies del Museu

Reobrim el museu: VISITAN'S!

General

El Museu de Ciències Naturals de Granollers reobrirà les seves portes al públic el proper dimarts 9 de juny. Degut a la situació actual, ha sigut necessari adoptar mesures que garateixin la seguretat dels visitants i del personal del museu.

Què hi trobaràs?

"TU INVESTIGUES" - Exposició permanent

Dirigida a un públic familiar, la visita guiada a l'exposició ''Tu investigues!'', t'apropa a la ciència i desperta la curiositat per investigar i explorar la natura com si fos un tresor. T'hi esperem ben encuriosit i preparat per investigar!

L'entrada a la exposició és lliure, es recomana fer reserva prèvia.

VISITES GUIADES:

Tots els diumenges a les 11:10h.

Preu: 3€ adults / 1€ infants

Es recomana reserva prèvia al 93 870 96 51.

Complementa o prepara la visita a l'exposició amb les aventures d'Investiga amb l'Estela

Fotografies: Expomon, Exposició "Tu investigues"- MCNG

SALA D'INVERTEBRATS

Aranyes, escarabats, formigues, insectes pal, insectes fulla, escorpins, milpeus i crancs,  i ben aviat...equinoderms! vine a descobrir-los tots a la sala d'invertebrats vius del museu, si t'hi atreveixes!

L'entrada a la sala és lliure, es recomana fer reserva prèvia.

PLANETARI

Amb la reobertura del museu, es reprenen les sessions del planetari del museu, i s'allarguen fins a finals de juliol. Trobareu les sessions a l'AGENDA del museu.

Preu de la sessió: 3€ adult / 1€ infants, es recomana reserva prèvia, places limitades. Tota la informació i sessions AQUÍ.

TALLER FAMILIAR: INSECTES, CRANCS I ARANYES A LES VOSTRES MANS.

Taller sobre petits animals per a tots els públics. Podràs gaudir de la sensació de tocar una aranya, crancs i insectes.

Preu del taller: 3€ adult / 1€ infants, es recomana reserva prèvia, places limitades. Tota la informació i sessions AQUÍ.

MÉS MUSEU

El museu també ha iniciat recentment una oferta de cursos i xerrades en línia: MÉS MUSEU, et portem el museu allà on siguis aquest estiu! Pots consultar tota la informació aquí.

Com podrem visitar el museu?

El museu obrirà amb el mateix horari que fins ara (de dimarts a dissabte, de 16h a 19h, i diumenges de 11h a 14h) i amb entrada lliure.

• Cal fer reserva prèvia tant per visitar el museu, exposicions i sales, com per asistir a les sessions del planetari i als tallers familiars. La reserva és podrà fer via telèfonica, de 9 a 14 h i de 16 a 19 h.

• Cal que els visitans portin mascareta.

• Cal netejar-se les mans amb la solució hidroalcohòlica què hi ha a l'entrada al museu.

• Cal seguir el recorregut indicat per fer la visita per facilitar que no es produeixin interaccions entre visitants.

• Respectar la distància de seguretat recomanada de 2 metres entre visitants individuals o grups familiars.

• Tocar el mínim de superficies possibles i mobiliari, només es podrà tocar els polsadors de les exposcions.

• L'ús de l'ascensor està restringit a 1 sola persona per viatge, excepte en casos de gent amb mobilitat reduïda, dependents o pertanyents a la mateixa unitat familiar.

Us esperem, amb moltes ganes de retrobar-nos de nou!