Tornen els Diumenges de Ciència al Museu

El Museu de Ciències Naturals de Granollers apropa la ciència a les famílies a través dels tallers familiars als Diumenges de Ciència, on pares i fills poden gaudir i compartir un espai de descobriment, observació i manipulació plegats.

Endinsar-se en un món microscòpic, treballar com els investigadors en estudis de petits mamífers o descobrir els pèls i les escates de les ales de les papallones amb les lupes binoculars són algunes de les propostes que ofereix l'equip educatiu per a petits i grans.

Diumenge 10 de juny: La vida microscòpica

Diumenge 17 de juny: Els petits mamífers