Una joia de l’ornitologia

Hem iniciat la digitalització d’algunes de les obres més rellevants del fons de la biblioteca. En aquest moment podeu gaudir de l’obra Historia Naturalis de Avibus de Johannes Jonstonus editada el 1657. Aquesta obra prové del fons bibliogràfic de Frederic Travé Alfonso i ha estat integrament restaurada pel taller de Rita Udina de Premià de Mar. D’aquest llibre existeix un exemplar acolorit que ha esta editat en facsímil per Siloe.

Es tracta d'una de les obres ornitològiques més importants de la seva època i amb unes il·lustracions que ens permeten identificar perfectament moltes de les espècies representades.

Podeu consultar-lo des d'aquest enllaç.