Valoració de la Nit dels Ratpenats 2013

L’any 2013 ha tornat a ser  un any molt actiu. Diferents entitats han organitzat la Nit dels Ratpenats per explicar què són els ratpenats i la importància de preservar-los.
Arreu de Catalunya s’han fet titelles, teatre, xerrades, sortides, tallers, etc. per tot tipus de públic, però sobretot pels més petits de casa. Aproximadament un miler de persones han assistit en directe a aquests espectacles.
L’any 2014 serà el 10è aniversari de la Nit Catalana dels Ratpenats i, entre tots, mirarem de fer-la grossa.  Gràcies pel vostre suport.