Visita dels tècnics de la Xarxa Productes de la Terra de la Diputació de Barcelona

El passat 3 de maig, varem tenir la visita dels tècnics que formen part de la Xarxa Productes de la Terra de la Diputació de Barcelona, amb la finalitat de conèixer el procés de creació i funcionament del Banc de Llavors del Vallès Orientals.
Més de 20 tècnics procedents de les diferents comarques de la província de Barcelona van assistir a la presentació i van visitar les instal·lacions que existents al Banc de Llavors al Museu de Ciències Naturals La Tela de Granollers.
Tots els assistents van valorar molt positivament aquesta experiència.