1er Dia de les Papallones a Santa Maria de Palautordera

• FAMILIAR
  • Aparcament de la biblioteca Ferran Soldevila
SESSIONS I RESERVES
Carregant sessions, espera si us plau...
- Les reserves s'obren 30 dies abans de la data de l'activitat
- Més informació a  info@mcng.cat

Aquest any podeu gaudir amb la programació de diferents itineraris guiats per observar papallones a tot Catalunya. Aquesta és una de les sortides possibles.

Aquest itinerari ens permet gaudir d’una de les zones més representatives del paisatge del Baix Montseny.  Amb aquesta sortida es pot veure una bona representació de la fauna de papallones de la comarca.

Lloc i hora de trobada: a les 10:30 del matí a la zona d’aparcament de la Biblioteca de Santa Maria de Palautordera.
Cal portar esmorzar, calçat còmode per caminar i roba del temps. Sortida matinal.
Sortida guiada per Constantí Stefanescu (Museu de Ciències Naturals de Granollers, CBMS)

L'organització informa que totes les sortides i els tallers tenen les places limitades. Inscripcions obertes un mes abans de la data de la sortida. Inscripció ON LINE: Oficina d'atenció al ciutadà