7è Dia de les Papallones, Masia Can Coll

Diumenge, 02 de juny de 2019

Enguany és el setè any que celebrem el Dia de les Papallones.

Aquestes jornades ens ajuden a difondre el món de les papallones i diferents institucions de Catalunya que hi treballen, i, sobretot, ens ajuda a donar a conèixer la feina que fan els col·laboradors voluntaris del projecte de seguiment de les poblacions de papallones diürnes: el Butterfly Monitoring Scheme a Catalunya (CBMS).

Les activitats que volem destacar són els itineraris guiats per un dels col·laboradors del CBMS, però al programa també inclou diferents activitats relacionades amb les papallones que realitzen altres institucions i col·lectius, així poder participar en aquella que més us agradi i gaudir del setè Dia de les Papallones!

DataDiumenge, 02 de juny de 2019
Lloc de trobadaMasia Can Coll (Parc de Collserola)
AdreçaCtra. de Cerdanyola a Horta, Km. 2, Cerdanyola del Vallès
ContacteParc Natural de Collserola
Mailci@parccollserola.net

Inscripcions la mateixa setmana de l'activitat al telèfon 932803552 de dilluns a divendres  de 9.30 a 15h. Activitat pensada a partir de 7 anys, xerrada i itinerari de descoberta de les principals espècies de papallones diürnes de Collserola.