Creem una escola sostenible MyEcoschool

• del 26 Març 2019 al 23 Abril 2019
  • tipus: EXPOSICIÓ TEMPORAL
  • Museu de Ciències Naturals de Granollers

Myecoschool és un projecte internacional  realitzat pels alumnes de 4t d’ESO de l’Institut Celestí Bellera juntament amb alumnes del Lycée d’Arsonval de París. L'objectiu del projecte és que els dos instituts esdevinguin espais més sostenibles (escoles verdes) i centrar-se en 5 temes: energia, aigua, residus,  transport i  biodiversitat.
Gràcies a aquest repte inicial, el projecte permet focalitzar-se en el treball en equip i en l'ús d'una llengua estrangera com a llengua vehicular. Té una durada de quatre mesos i consta d’un intercanvi a Paris realitzat durant el mes de gener per poder comparar l'estat inicial dels dos centres.
El projecte finalitza amb una exposició que recollirà tot el treball  fet durant aquest mesos. L’acte d’inauguració tindrà lloc el 27 de març, quan els alumnes francesos vinguin a Granollers per concloure el projecte, i la mostra romandrà oberta a la ciutat fins el 3 d’abril.

Inauguració: Dimarts 27 de marça les 18h

MyEcoschool es un projecte internacional interdisciplinari creat pels instituts Celestí Bellera de Granollers i del Lycée d’Arsonval de París.