Guía de identificación de las gitanillas (Zygaena) ibéricas, presentació del llibre

• 23 Gener 2020
  • tipus: ACTIVITAT
  • Biblioteca Antoni Jonch del Museu de Ciències Naturals de Granollers
SESSIONS I RESERVES
Carregant sessions, espera si us plau...
- Les reserves s'obren 30 dies abans de la data de l'activitat
- Més informació a  info@mcng.cat
La Biblioteca del Museu de Ciències Naturals de Granollers acollirà la presentació del llibre "Guía de identificación de las gitanillas (Zygaena) ibéricas" a càrrec del biòleg i fotògraf de natura José Manuel Sesma.
Aquesta Guia visual editada per l'associació «Fotografia i Biodiversitat» dins de la seva Col·lecció «Guies de la Naturalesa» està dirigida a fotògrafs i aficionats a la natura per ajudar-los a identificar les espècies ibèriques de Zygaenidae. El llibre s'estructura en 3 parts ben diferents: una introducció a el món de la Zygaena, una clau dicotòmica amb ales per identificar en pocs passos les diferents espècies i una fitxa amb informació de cada espècie.
Com a novetat s'aporten noms comuns de totes les espècies. A cada fitxa s'inclouen mapes de distribució, èpoques de vol, gràfica d'altitud, plantes nutríceas i una comparativa amb les espècies similars. El resultat és una guia senzilla però molt útil per a qualsevol aficionat.
Més info sobre el llibre
Sobre José Manuel Sesma
I algunes de les seves fotografies