La festa de l'arribada de la mongeta del Vallès amb la Marató de TV3

• del 14 Desembre 2014 al 13 Desembre 2014
  • tipus: ACTIVITAT
  • Museu de Ciències Naturals de Granollers (edifici La Tela)
SESSIONS I RESERVES
Carregant sessions, espera si us plau...
- Les reserves s'obren 30 dies abans de la data de l'activitat
- Més informació a  info@mcng.cat

El col·lectiu de cuiners CiunaVO,  juntament amb el Consell Comarcal del Vallès Oriental i la Xarxa Productes de la Terra de la Diputació de Barcelona, en solidaritat amb la Marató de TV3, us convida a la Festa de l’arribada de la mongeta al Vallès que es celebrarà amb una mongetada popular a Mollet del Vallès.

L’arribada de les mongetes és un moment de celebració a la nostra comarca, tan coneguda per les seves llegums. El Vallès és terra de llegums i les mongetes són sens dubte, el producte estrella de la comarca i com a tal, l’arribada de la nova collita es celebrarà amb una mongetada popular i solidària.

Aquest any podreu degustar les varietats de mongetes del carall i del genoll de Crist, totes dues acompanyades amb  cansalada, dos varietats de mongetes que tradicionalment es feien a la nostra comarca i que últimament s’estan recuperant als horts professionals gràcies a la implicació de Llavors Orientals i de l’Slow Food Vallès Oriental. Aquest any  es podrà degustar també un bon got de brou de Nadal, elaborat per en Pep Salsetes.

Aquest acte vol donar un missatge de solidaritat, posant a la vegada en valor els productes i els productors de la nostra terra, que mantenen l’agrobiodiversitat cultivada i vetllen per a la qualitat alimentària.

Mongetada popular

A càrrec del col·lectiu CuinaVO: tast de la mongeta del carall i de la mongeta del genoll de Crist amb cansalada i tast del brou de Nadal a càrrec de Pep Salsetes.

Preu de tiquet:

Got de brou de Nadal  1€  –  Terrina de Mongetes amb cansalada 2€  (per emportar)

Tota la recaptació anirà destinada integrament per a la Marató de TV3