La llegenda de la dona d'aigua i la vida en una gota d'aigua

• 25 Maig 2024
  • tipus: ACTIVITAT
  • FAMILIAR
  • tarifa: GRATUÏTA
  • Museu de Ciències Naturals de Granollers (edifici La Tela)
SESSIONS I RESERVES
Carregant sessions, espera si us plau...
- Les reserves s'obren 30 dies abans de la data de l'activitat
- Més informació a  info@mcng.cat

Per celebrar el Dia Europeu dels Parcs la Gisela Llimona ens explicarà la llegenda de les Dones d’Aigua i altres històries del Parc Natural del Montseny.

Els rius, gorgs, cascades, fonts… d’aquest territori amb els anys han escoltat moltes històries. L’aigua, tan necessària per la vida, serà el fil conductor d’aquesta sessió on la tradició, la natura, les arrels i el futur en seran les protagonistes.

La primera part de l'activitat consisteix en l'explicació de la llegenda de la Dona d'aigua al pati del  Museu de Ciències Naturals de Granollers. Un cop s'acabi la llegenda, els participants podran passar per l'aula del  Museu i mirar a través del microscopi preparacions amb microorganismes que viuen a les aigües de gorgs, basses i rierols.