Les papallones de la serra de Ponent, primavera 2013

• tipus: ACTIVITAT
  • Passera del Congost
SESSIONS I RESERVES
Carregant sessions, espera si us plau...
- Les reserves s'obren 30 dies abans de la data de l'activitat
- Més informació a  info@mcng.cat

L’itinerari per la serra de Ponent, recentment senyalitzat, ens permet gaudir d’un espai natural poc conegut de Granollers. Observarem les papallones més comunes que viuen en un entorn molt humanitzat i aprofundirem en el coneixement per a la seva protecció.

Lloc i hora de trobada: a les 10:30 del matí a la passera del Congost davant del carrer Joan Camps i Giró, costat CEIP Salvador Espriu.
Cal portar esmorzar, calçat còmode per caminar i roba del temps. Sortida matinal.
Sortida guiada per Toni Arrizabalaga (Museu de Ciències Naturals de Granollers, CBMS)

L'organització informa que totes les sortides i els tallers tenen les places limitades. Inscripcions obertes un mes abans de la data de la sortida. Inscripció ON LINE: Oficina d'atenció al ciutadà