Observació de la Lluna amb telescopi

Dissabte, 02 de desembre de 2017

Observació de la Lluna des del Museu

Observació de la Lluna a ull nu i amb telescopi des de l’entrada del Museu.

Donada la seva proximitat, comparada a altres cossos celestes, la Lluna és l'astre més espectacular de tots. Amb el telescopi es veu amb tot detall la superfície amb una resolució de fins a 2 km (tot just podríem endevinar la ciutat de Granollers).

Els enormes cràters, d'un centenar de quilòmetres de diàmetre, són testimonis d'un passat violent. Us endureu una imatge inoblidable!

En cas de cel cobert o pluja l'activitat quedarà anul·lada.

DataDissabte, 02 de desembre de 2017
Lloc de trobadaMuseu de Ciències Naturals de Granollers
AdreçaFrancesc Macià 51, 08402 Granollers
ContacteMuseu de Granollers Ciències Naturals
Mailm.granollers.cn@diba.cat

La observació es realitzarà de manera contínua al davant de l'entrada del Museu de Ciències Naturals. No cal reserva.