Presentació del llibre Papalllones de Marià Pou

• tipus: ACTIVITAT
  • Museu de Ciències Naturals de Granollers
SESSIONS I RESERVES
Carregant sessions, espera si us plau...
- Les reserves s'obren 30 dies abans de la data de l'activitat
- Més informació a  info@mcng.cat

Mini Guia de Natura de Marià Pou, editada per Editorial Alpina

Una guia de camp pràctica amb més de 50 espècies diürnes del nostre país, il·lustrades i descrites amb textos breus i clars per a una senzilla, ràpida i correcta identificació.
Cal destacar que aquesta guia és la primera publicació divulgativa editada en l’àmbit estricte de Catalunya en què es fan servir els noms comuns en català de les espècies descrites.

La presentació anirà a càrrec de Rafel Bagot periodista del programa Espai Terra.

El Museu de Ciències Naturals de Granollers i l’Editorial Alpina us conviden a la presentació de la guia “Papallones”, quaderns de natura, de Marià Pou Nadal, biòleg, amb fotografies d’Anna Ribera Crusafont.
El dijous 19 de maig, a dos quarts de vuit del vespre, al Museu de Ciències Naturals, “la Tela”, carrer de Palaudàries, 102, Granollers.
La presentació anirà a càrrec de Rafel Bagot, periodista del programa “Espai Terra”.