Ratpenats i món agrari ecològic: entre el control de plagues i la conservació

• 17 Juny 2016
  • tipus: ACTIVITAT
  • Sala d’actes del Centre Cívic Punt de Trobada
SESSIONS I RESERVES
Carregant sessions, espera si us plau...
- Les reserves s'obren 30 dies abans de la data de l'activitat
- Més informació a  info@mcng.cat

Els darrers anys s'han fet diversos estudis sobre la importància dels ratpenats en el control de plagues en diversos conreus, El coneixement de les poblacions de quiròpters o ratpenats ha permès observar la importància d’aquests com a controladors de plagues i per tant tenen un valor socioeconòmic important als espais agrícoles.

El Museu de Ciències Naturals de Granollers té una àrea de recerca aplicada al control de plagues en cultius, amb bons resultats fins al moment en l’arròs, confirmant que els quiròpters són potents controladors de la plaga del barrinador de l’arròs (Chilo supressalis).

En aquesta jornada es presentaran els resultats d'aquests estudis, així com alguns exemples pràctics.

La jornada és gratuïta però cal inscriure’s prèviament a través de Parc Natural de Cap de Creus (Tel.: 972 19 31 91 – A/e: opalou@gencat.cat )

També us podeu inscriure a través del servei de Preinscripcions a jornades del PATT del portal RuralCat: www.ruralcat.net/preinscripcionspatt

Notifiqueu la reserva de plaça pel dinar en el moment de la vostra inscripció (20 euros/ persona)