Taller de Raku Nishikiten 2017

• FAMILIAR
  • Museu de Ciències Naturals de Granollers
SESSIONS I RESERVES
Carregant sessions, espera si us plau...
- Les reserves s'obren 30 dies abans de la data de l'activitat
- Més informació a  info@mcng.cat

Realitzat pel reconegut ceramista Carles Vives.

El Raku es una tècnica de ceràmica originaria del Japó que es realitza actualment a tot el món.  S'obtenen esmaltats amb tonalitats, textures, matisos i colors fascinants i mai iguals d'una peça a una altra, que poden ser des de vermells metal·litzats fins clivellats, nacrats i tornassols característics d'aquesta tècnica.

Carles Vives, Barcelona 1957
1.975-1.981 Cursa estudis de ceràmica a l'Escola Massana de Barcelona.
1978 Posa en funcionament un antic taller de ceràmica amb el seu forn de llenya a les Franqueses del Vallès, el qual es convertirà en el seu primer taller.
1.982 Inicia una etapa nova i es trasllada a Canovelles, en un espai més gran que li dóna possibilitats d'ampliar els seus coneixements i incorporar altres materials per al seu treball habitual i personal.
2010 A principis d' agost del mateix any retorna a la mateixa població d'origen, i situat en una zona de camp obre el seu darrer estudi/taller per continuar treballant amb la seva obra.
Ha participat en nombroses exposicions tant nacionals com internacionals, ha obtingut premis i reconeixements amb les seves obres, entre altres: Diploma de Mestre Artesà en l'ofici de Ceramista de la Generalitat, l’any 2004:   Menció d’Honor en la IX Biennal Internacional de Aveiro, Portugal; admès a l’Académie Internationale de la Céramique,IAC Ginebra (Suïssa).

Preu del taller 10 euros. Cada participant decorarà la seva peça de Raku.

Places limitades.

Més informació: