Curs sobre tècniques d'estudi i seguiment dels petits mamífers (Montseny, 18 i 19 de juliol 2020)

Des de 2008, el Museu de Ciències Naturals de Granollers va iniciar un seguiment de petits mamífers comuns (programa SEMICE) que intenta establir les tendències poblacionals i esbrinar les seves causes. Amb aquest curs, pretenem donar a conèixer el programa de seguiment, i els assistents aprendran a identificar les espècies, les tècniques d’estudi, els procediments de càlculs d’abundància, i coneixeran les tendències poblacionals els petits mamífers comuns a la Xarxa de Parcs i a Catalunya.

Més informació sobre el curs AQUÍ

Inscripcions AQUÍ