11.05.2023

Descobreix les fonts del Montseny amb l'Oscar Ferrerons

Centre de documentació

El dia 22 de març es va ce el Dia Mundial de l'Aigua, aquest any 2023 amb el lema "La importància de l'aigua" fent incidència en l'Objectiu de Desenvolupament Sostenible (ODS) núm. 6 “Aigua i sanejament per a tots abans de 2030”, ja que encara hi ha milions de persones que no poden accedir a l'aigua dolça neta.

El Centre de Documentació del Montseny, del Museu de Ciències Naturals de Granollers, es va voler adherir al Dia Mundial de l’Aigua amb una sortida per conèixer la importància històrica, natural i cultural de les fonts del Montseny. Una excursió per les fonts de Viladrau guiada per un dels dos fundadors del projecte “Fonts del Montseny”, l’estudiós Oscar Farrerons. El present document cientificotècnic és un report de la sortida portada a terme el diumenge 26 de març de 2023 per celebrar el Dia Mundial de l’Aigua 2023.

Si us animeu, podeu fer l'excursió tot descobrint les fonts i els espais amb les explicacions i les llegendes de l'article següent: