08.02.2024

El Montseny a la motxilla

Centre de documentació

El programa de col·laboració entre la Xarxa de Biblioteques Municipals i la Xarxa de Parcs Naturals de Barcelona, Parcs i Biblioteques... naturalment !, té una motxilla didàctica  "El Montseny a la motxilla" per donar a conèixer el Parc Natural del Montseny al públic familiar.

El Centres de Documentació del Montseny, de ciències naturals, ubicat al Museu de Ciències Naturals de Granollers, i d'humanitats, ubicat al Museu Etnològic del Montseny- la Gabella, a Arbúcies, disposen de dues motxilles cadascun que deixaran en préstec a les famílies que vulguin descobrir els paisatges i els boscos del Montseny.

La motxilla està pensada per descobrir de forma lúdica el Parc Natural del Montseny per a famílies amb nens de 3 a 12 anys. Conté unes fixes didàctiques, material d'experimentació i llibres sobre la temàtica dels boscos.

Préstec al Museu de Ciències Naturals de Granollers, de dimarts a dissabte de 16 a 19 h i diumenges d'11 a 14 h. La durada del préstec és de 15 dies.

Més informació sobre el projecte a:  https://goo.su/BMwN

Fotografia: Oriol Clavera. Diputació de Barcelona