Els itineraris geològics a Vallès Oriental Televisió

Descobrir la geologia i els fòssils de les nostres roques sense sortir de Granollers. Aquesta és la proposta de l’equip educatiu del Museu de Ciències Naturals de Granollers. Un nou itinerari i taller didàctic per a alumnes d’ESO i Batxillerat ensenya els diferents tipus de roques i els fòssils que s’amaguen a les façanes dels edificis de la ciutat. Desvetllar el patrimoni geològic urbà és el que pretén l’itinerari que també es vol oferir com a activitat per a tots els públics.