07.11.2019 Notícies BiBIO - Banc de llavors

JORNADA: OPORTUNITATS I REPTES PER A LA COOPERACIÓ ENTRE PRODUCTORS AGROECOLÒGICS AL VALLÈS I MARESME

Banc de Llavors

Dimarts, 4 de novembre de 2019, entre les 18:30 i les 21:00 h va tenir lloc una jornada al Centre Cívic Nord on més d’una trentena d’assistents van tenir ocasió d’escoltar propostes i participar en un debat sobre cooperació entre productors.

Els ponents de la Jornada van ser Arnau Galí, tècnic de l’Ateneu Cooperatiu del Vallès Oriental, que va fer una anàlisi força completa del treball cooperatiu i de les diferents fórmules de cooperació; Gilad Buzi, d’Ecomaresme,cooperativa de productors d’horta en l’àmbit de la comercialització, producció i logística; i Josep Pintó, de Biolord, cooperativa de productors de poma de muntanya.

Les explicacions dels ponents van merèixer un elevat interès per part dels assistents que es va fer manifest en les nombroses aportacions durant el torn de paraules.

Esperem que aquesta sessió serveixi per fer créixer la cooperació i la viabilitat dels projectes agroecològics del nostre entorn.

La jornada es va organitzar conjuntament amb el Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació, dins del Pla Anual de Transferència Tecnològica.