27.09.2023

LLAVORS DE SEMPRE, inscriu-te per demanar el teu planter!

Banc de Llavors

Des del Banc de Llavors del Vallès Oriental i la UEC Parc Estudi tornem a engegar el Projecte "Llavors de Sempre", consistent en facilitar de manera gratuïta, safates de planter de varietats locals a projectes d'horts comunitaris de Granollers i comarca (Clica aquí per veure informació de l'edició anterior)

Aquest curs us oferim una safata amb les següents varietats procedents de les Refardes perquè les pugueu descobrir i conèixer:

• Ceba Campeny
  • Col Paperina
  • Espinac gegant d’hivern
  • Pèsol Floreta
  • Enciam del Sucre

La recollida del planter està prevista a la segona quinzena de gener, a l'Espai Congost.

Tindrà una durada d'uns 45 m, en que els alumnes de la UEC que han preparat el planter explicaran les característiques de cada cultiu.

Si sou un hort escolar podeu venir amb alumnes.

Per participar a l'edició d'enguany, cal que ompliu aquest formulari abans del 3 d'octubre

ATENCIÓ: places limitades a 20 projectes, que seleccionarem per ordre d'inscripció