Recull bibliogràfic de llegums Montseny

L'any 2016 ha estat proclamat per l'Assemblea General de les Nacions Unides l'Any Internacional dels Llegums.

Els Centres de Documentació del Montseny -seccions ciències naturals i humanitats- hem volgut col·laborar en la seva celebració fent un petit recull bibliogràfic de les varietats locals antigues de llegums al Montseny. Podeu trobar un mapa interactiu tant a Google Maps com a Instamaps de l'Institut Cartogràfic de Catalunya.

A sota podeu descarregar-vos el pòster que s'ha mostrat a les IX Trobades d'Estudiosos del Montseny.

Aquí podeu veure el mapa Instamaps

També estarà penjat als webs dels Centres de Documentació del Museu de Ciències Naturals de Granollers i del Museu Etnològic del Montseny, la Gabella. Esperem que sigui un mapa col·laboratiu i si teniu més localitzacions, ens les feu arribar.