04.05.2018 Notícies del Museu

Setmana de la Natura 2018

La Setmana de la Natura 2018, tindrà lloc del  26 de Maig al 5 de juny.

L’objectiu d’aquesta campanya es promoure activitats a tot Catalunya per conscienciar sobre la importància de tenir cura de la nostra natura i el nostre territori.

El Museu de Ciències Naturals de Granollers participa a la Setmana de la Natura amb diverses activitats:
Taller : Insectes i aranyes a les vostres mans!
Divendres 25 de maig i divendres 1 de juny, sessions de 17:30 i 18:30

Planetari: Júpiter a la vista!
Dissabte 26 de maig 18:15h

Planetari familiar
Dissabte 26 de maig, sessions de les 11:30h, 12:15h, 13h, 16:45, 17:30h

Observació del Sol des del Museu
Dissabte 26 de maig, d’11:30h a 13:45h

Obsequiarem tots els participants a les activitats de la Setmana amb un braçalet solidari #setmananatura.
Les polseres són de cotó natural i les hem fet en col·laboració amb MaresMon, una entitat solidària sense ànim de lucre que treballa des del voluntariat en favor d’una societat més justa, igualitària i afavorint la cohesió social.

Us animem a què, durant l’activitat a la qual participeu, us feu una fotografia amb la polsera i la pengeu a les xarxes socials amb el hashtag #setmananatura, i podreu guanyar un dels premis que se sortegen.